English

HERMES Hakkında

HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi 16 Ekim 1998 tarihinde üç üst düzey yönetici girişimcinin bir araya gelmesiyle kuruldu.

Hedefi iş dünyasındaki profesyonelleri spesifik konulardaki eğitimleriyle destekleyerek kişisel gelişimlerine katkıda bulunmak ve ufuklarını açmaktır.

19 yılık genç bir şirket olan Hermes bu özelliği nedeniyle çok dinamik, yeniliklere ve değişimlere açık, 0 hiyerarşi ve ekip ruhuyla çalışan çoğunluğunu konularında uzman eğitmenlerin oluşturduğu entellektüelitesi yüksek ve toplumun her zaman önünde olmayı ve kişisel kalitenin gerçekleştirilmesini hedefleyen bir kurumdur.

Hermes’in temel felsefesi, hizmet verdiği partnerlerine onların ihtiyaç ve hedeflerine uygun eğitim ve danışmanlık hizmetlerini istedikleri kalitede ve tam bir ‘Çözüm Ortağı’ anlayışı içersinde sunmaktır.

Bütün bu saydığımız nedenledir ki kurumumuz yukarda belirtilen kısa sürede ülkemizin hemen hemen her sektöründen irili ufaklı şirketlerle çeşitli eğitim ve danışmanlık projelerinde birlikte olmuştur.

Şirketlere sunmuş olduğumuz temel eğitim ve danışmanlık konularımız 8 ana başlıkta toplanmıştır. Bunlar bir işletmenin tüm süreçleri içersinde ihtiyaç duyabilecekleri şu konuları kapsamaktadır:

  YÖNETİM (MANAGEMENT)

  KİŞİSEL GELİŞİM (PERSONAL DEVELOPMENT)

  İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ (HUMAN RESOURCES MANAGEMENT)

  PAZARLAMA VE SATIŞ (MARKETING & SALES)

  FİNANS VE MUHASEBE (FINANCE AND ACCOUNTING)

  TOPLAM KALİTE VE VERİMLİLİK (TOTAL QUALITY & PRODUCTIVITY)

  HUKUK

  BANKACILIK VE DIŞ TİCARET

Bugüne kadar vermiş olduğu eğitimlerin başarısından dolayı birçok ödül ve takdir alan Hermes Sanayi Bakanlığı’na bağlı KOSGEB birimi tarafından akredite bir eğitim kuruluşu olup aynı zamanda Türkiye’de “Genç Girişimci Geliştirme Programları Yürütücüsü” firma olarak belgelendirilmiştir.

İngiliz “Patersons Consulting” firmasının Türkiye temsilcisi olan HERMES bugüne kadar çeşitli danışmanlık projelerinde danışman firma olarak devlet kurumlarıyla işbirliği içersinde çalışmış ve 5000 personelle genel katılıma açık eğitimlerde, 2000 personelle kurumiçi eğitimlerde birlikte olmaktan onların kurumlarının organizasyonel, kendilerinin kişisel gelişimlerine katkıda bulunarak globalleşen dünyada ve artan rekabet ortamında dünya ülkeleriyle yarışacak düzeyde insan kaynağı yaratmanın haklı gururunu duymaktadır.

Vizyonumuz: İş yaptığımız partnerlerin birlikte olmaktan mutluluk ve ayrıcalık duyacağı sektöründe öncü bir eğitim ve danışmanlık şirketi olmak.

Misyonumuz: Türkiye’de gerek hizmet gerekse üretim sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşlarda görev alan üst ve ast düzey personelin verimliliğini ve kalitesini arttırıcı, sistemli ve rasyonel çalışmaları için süreç içersindeki davranışlarını kontrol ederek çalıştığı kurum kimliği ve felsefesine uygun davranış değişikliği sağlayıcı eğitimler düzenlemek ve şirketlerin, yönetim, personel, üretim, pazarlama, finans ve dış ticaret konularında politika, prosedür ve uygulama problemleriyle ilgili analizleri yapmak, çözüm önerileri üretmek, uzun vadeli stratejilerini belirlemek, derinlemesine bilgi desteği vermektir.

İletişim

Seminer Programları

Danışmanlık Hizmetleri

Yıllık seminer takvimi

Site haritası

RSS

   

HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi dinamik, yeniliklere ve değişimlere açık, 0 hiyerarşi ve ekip ruhuyla çalışan çoğunluğunu konularında uzman eğitmenlerin oluşturduğu entellektüelitesi yüksek ve toplumun her zaman önünde olmayı ve kişisel kalitenin gerçekleştirilmesini hedefleyen bir kurumdur.

Copyright © 1998-2017 HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi. Gösterilen marka ve logo, HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi'nin tescilli markasıdır. Tüm hakları saklıdır. Bu internet sitesinin kullanıcıları HERMES Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş sayılırlar.