Satış - Pazarlama Seminerleri
[SM34] 360 Derece Pazarlama
|
|
Ön kayıt ve bilgi formu için tıklayınız
|
Sorularınız için: 0216 355 34 01
|
Amaç
- Katılımcıların, değişen rekabet ortamında, modern pazarlama anlayış ve uygulama yaklaşımlarının geliştirilmesi, ileri pazarlama, pazarlama odaklılık, satış ve fanatik müşteri edinme konularında yeni uygulamaların paylaşılması ve bunun yani sıra katılımcılara, tüm profesyonel yaşamları sırasında kullanabilecekleri evrensel pazarlama şablonları üzerinde yaratıcı pazarlama taktikleri verilmesidir.
İçerik
- Değişen Rekabet Çevresinde Pazarlama Neydi? Ne Oldu?
- Klasik Pazarlama Karması: 4P, Pazarlamaya Yeni Eklenen P’ler
- Modern Pazarlama Karması - (4P’den 4C’ye)
- Modern Pazarlamada Teşhis Koyma ve İyileştirme Faaliyetleri
- Müşteri Adaylarını Tespit Etme
- Müşteri Adayı Tanımı ve Müşteri Adaylarına Satış
- Müşteri Sadakatini Ömür Boyuna Çevirmek
- Fanatik Müşteri Yaratma
- Pazarlamada Yeni Trendler: Pazarlamada Farklılaştırma, Gerilla Pazarlama, WOMM
Süre
Kimler Katılmalı
- Değişen dünyada ve buna paralel olarak gelişen yeni pazarlarda, pazarlamanın değişen dinamiklerini izlemek, anlayabilmek amacında olan ve modern pazarlama yönetiminin en güncel hali hakkında eğitim almak isteyen, özellikle satış, pazarlama, dış ticaret ile ilgili departmanlarda çalışan bütün personel ve yönetici adayları, ayrıca pazarlama konusunda bilgilerini güncellemek ve ilerletmek isteyen yönetici adayları, orta ve üst düzey yöneticiler ve firma sahipleri.
|
2021 yılı seminer takviminde yeraldığı tarihler
|
Bu seminer 2021 yılı seminer takvimi içerisinde yer almamaktadır. Buna rağmen semineri kurumsal olarak talep edebilirsiniz. Bunun için lütfen aşağıdaki bağlantıyı kullanarak "Seminer Talep Formunu" doldurunuz.
|
|
|
Seminere katılım şartları hakkında bilgi almak için katılımcılar için sıkça sorulan sorular sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Veya şu belgeyi bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

|
|
Seminer Programları
Aylık seminer takvimi
|
|
Ocak 2021 seminer takvimi
|
|
|