English

Satış - Pazarlama Seminerleri

[SM14] Uluslararası Pazarlama Teknikleri

Ön kayıt ve bilgi formu için tıklayınız

Sorularınız için: 0216 355 34 01

Amaç
  • Yeni bir yüzyılda dünya ekonomisinde sınırların ortadan kalkarak küresel bir dünya pazarının oluştuğu yeni pazar koşullarında, küresel pazarlama ve küresel rekabet stratejileri konusunda katılımcıları eğitmek ve katılımcılara stratejik uluslararası pazarlama vizyonunu kazandırmak.
İçerik
  • 21. Yüzyılda İşletmelerde Değişim, Küreselleşme ve Vizyon Geliştirme
    • Teknoloji, Gelecek ve Pazarlamanın Yeni Vizyonu
    • Küresel Rekabetçi Stratejilerin Seçimi Ve Yönetimi
    • 21. Yüzyıla Uygun Kurum Kültürünün Oluşturulması ve Değişim Yönetimi
  • Küresel Rekabet Ortamında İşletmelerde Uluslararası Stratejik Pazarlama Yönetimi
    • Uluslararası Pazarlama
    • Uluslararası Pazarlamanın İşletmeler Açısından Önemi
    • Uluslararası Pazarlama Fonksiyonları
    • Uluslararası Pazarlama Sisteminin İncelenmesi
    • Uluslararası Pazarlama Kararlarında İşletme İçi ve Dışı Etkenler
    • 21. Yüzyılda Rekabet Üstünlüğü Yaratan Yeni Küresel (Global) Stratejiler ve Küresel (Global) Pazarlama Modelleri
    • İşletme İçin Stratejik Küresel Pazarlama Planının Geliştirilmesi
    • Global Pazar Fırsatlarının Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi
    • Uluslararası Pazar Bölümlerinin Analizi ve Hedef Pazar Seçimi
    • İşletmelerde Uluslararası Pazar Konumlandırma
    • Uluslararası Pazarların Değerlendirilmesi ve Satış Tahminleri
  • Çağdaş Yönetim Teknikleri ve Küresel Pazarlama Yönetimi İlişkisi
    • Uluslararası Pazarlarda Strateji Alternatifleri ve Uygun Strateji Seçimi
    • Küresel Pazarlama Karmasının Geliştirilmesi
  • Uluslararası Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
    • Uluslararası Pazarlama Kararları İçin Bilgi İhtiyacı
    • Uluslararası Pazarlama Araştırmalarının Faydaları
  • Küresel Rekabetin Yeni Standartları
    • Ürün ve Üretim Kalitesi
    • Maksimum Tercih İçin Çeşitlilik
    • Uyarlama
    • Erişimdeki Hız ve Kolaylık
    • Yenilik Yaratmadaki Hız
    • Düşük Maliyet
    • Stratejik Etkinlik
    • Ortaklaşa Rekabet
    • Rekabetüstü Olmak
  • Yeni Ekonomiyi Yakalamak İçin İşletmelerde Küresel Bir Pazarlama ve Satış Vizyonu Oluşturmak
    • Elektronik Ticaret ve Yeni Ekonominin Uluslararası Pazarlama Stratejileri
  • Küresel Bir Ekonomide Fiyat Rekabetinden Müşteri Odaklı Rekabete Geçiş
Süre
  • 2 Gün
2017 yılı seminer takviminde yeraldığı tarihler
Bu seminer 2017 yılı seminer takvimi içerisinde yer almamaktadır. Buna rağmen semineri kurumsal olarak talep edebilirsiniz. Bunun için lütfen aşağıdaki bağlantıyı kullanarak "Seminer Talep Formunu" doldurunuz.

Bilgi ve kayıt formu

Bu seminer hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz.

İsim

Şehir

Şirket

E-posta

Telefon

Katılımcı sayısı

Seminere katılım şartları hakkında bilgi almak için katılımcılar için sıkça sorulan sorular sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Veya şu belgeyi bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

seminer katılım formu

Seminer Programları

Aylık seminer takvimi

Kasım 2017 seminer takvimi

Yıllık seminer takvimi

Site haritası

RSS

   

HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi dinamik, yeniliklere ve değişimlere açık, 0 hiyerarşi ve ekip ruhuyla çalışan çoğunluğunu konularında uzman eğitmenlerin oluşturduğu entellektüelitesi yüksek ve toplumun her zaman önünde olmayı ve kişisel kalitenin gerçekleştirilmesini hedefleyen bir kurumdur.

Copyright © 1998-2017 HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi. Gösterilen marka ve logo, HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi'nin tescilli markasıdır. Tüm hakları saklıdır. Bu internet sitesinin kullanıcıları HERMES Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş sayılırlar.