English

Toplam Kalite Ve Verimlilik Seminerleri

[QU28] ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİNİN ELE ALINMASI TEMEL EĞİTİMİ / İSTANBUL / İstanbu

Ön kayıt ve bilgi formu için tıklayınız

Sorularınız için: 0216 355 34 01

Eğitim Adı

ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİNİN ELE ALINMASI TEMEL EĞİTİMİ / İSTANBUL

Eğitimin Amacı ISO 10002, Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmet alanındaki yenilikler yerleşik performans düzeylerinin yeniden tanımlanmasına yol açmaktadır. İyi bir Şikayet Yönetimi Sistemi, başarılı işletmeler için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek ve markalarını korumak açısından önemli gerekliliklerden biridir. Eğitim Şikayet Yönetimi Sistemi uygulamak için yönerge standardı, kuruluşların müşterilerinin şikayetlerini nasıl başarılı bir şekilde ele alabileceklerini tanımlamalarına, yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı olur.
Katılımcı Profili ISO 10002 Eğitimi konusunda bilgi almak isteyen katılımcılar, iş adamları, firma temsilcileri, müşterilerin beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi isteyen tüm kuruluşlar ve kuruluş temsilcileri
Eğitim İçeriği
  • ?Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Kavramı

  • ?Kalite yönetim sistem standartları

  • ?ISO 10002 standardının tarihçesi

  • ?ISO 9000 Standartlarıyla ilişkiler

  • ?ISO 10002 standart şartları

  • 0.Giriş

  • 1.Kapsam

  • 2.Atıf yapılan standartlar/dokümanlar

  • 3.Terimler ve tarifler

  • 4.Kılavuzluk prensipleri

  • 5.Şikayetleri ele alma çerçevesi

  • 6.Planlama ve tasarım

  • 7.Şikayetleri ele alma prosesinin çalıştırılması

  • 8.Sürdürme ve iyileştirme

  • ?Müşteri Şikayetleri Yönetim Sisteminin kurulması

  • ?Pratik çalışmalar ve egzersizler

  • ?Sistemin kurulmasında ve uygulanmasında karşılaşılan sorunlar ve çözüm yolları

  • ?ISO 10002 sistemlerinin denetlenmesi ve belgelendirilmesi

  • Eğitim Süresi 27.02.2013 Gün
    Eğitim Tarihi 26.02.2013
    2017 yılı seminer takviminde yeraldığı tarihler
    Bu seminer 2017 yılı seminer takvimi içerisinde yer almamaktadır. Buna rağmen semineri kurumsal olarak talep edebilirsiniz. Bunun için lütfen aşağıdaki bağlantıyı kullanarak "Seminer Talep Formunu" doldurunuz.

    Bilgi ve kayıt formu

    Bu seminer hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz.

    İsim

    Şehir

    Şirket

    E-posta

    Telefon

    Katılımcı sayısı

    Seminere katılım şartları hakkında bilgi almak için katılımcılar için sıkça sorulan sorular sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Veya şu belgeyi bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

    seminer katılım formu

    Seminer Programları

    Aylık seminer takvimi

    Eylül 2017 seminer takvimi

    Yıllık seminer takvimi

    Site haritası

    RSS

       

    HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi dinamik, yeniliklere ve değişimlere açık, 0 hiyerarşi ve ekip ruhuyla çalışan çoğunluğunu konularında uzman eğitmenlerin oluşturduğu entellektüelitesi yüksek ve toplumun her zaman önünde olmayı ve kişisel kalitenin gerçekleştirilmesini hedefleyen bir kurumdur.

    Copyright © 1998-2017 HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi. Gösterilen marka ve logo, HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi'nin tescilli markasıdır. Tüm hakları saklıdır. Bu internet sitesinin kullanıcıları HERMES Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş sayılırlar.