English

Kişisel Gelişim Seminerleri

[PD32] İş Yaşamında Kişisel İmaj

Ön kayıt ve bilgi formu için tıklayınız

Sorularınız için: 0216 355 34 01

İçerik
  • Profesyonel imaj yönetimi
  • İş yaşamında giyim stratejileri
  • Giyim ve kişisel bakım
  • Serbest giyim kuralları
  • İmaj yapıcılar
  • İmaj kırıcılar
  • Sözlü ve sözsüz iletişim incelikleri
  • İmajın öğeleri ve imaj yönetiminin iş hayatında önemi
  • İlk izlenimler ve önemi
  • İletişim ve algı kanalları
  • İmaj bir bütündür: Kişisel imaj ve öğeleri
  • Sözlü ve sözsüz iletişimde profesyonel imaj
  • Profesyonel duruş, sözlü ve sözsüz iletişimin kişisel imaja etkisi
  • İş Etiketi: Kurumsal görgü ve nezaket kuralları
  • Hitap, takdim, tanıştırma, tokalaşma
  • Kartvizit kültürü
  • Fax, e-mail, telefon, yazılı iletişimde dikkat edilmesi gerekenler
  • Giyim & Aksesuar
  • Kişisel imajın kurum imajı ile tutarlılığı : “Giyim yapılan işi ve sunulan vaadi desteklemelidir”
  • Stil Skalası: Profesyonel yaşamda giyim seviyeleri
  • ”Renk, desen, çizgi, şekil, kumaş” seçimleri
  • Profesyonelin gardırobu: Kapsül kavramı, avantajları ve örnekler
  • Akıllı alışverişin stratejileri
  • Kadın ve erkek giyiminde yapılan yanlışlar, kişisel bakım uyarıları.
Süre
  • 1 gün
2017 yılı seminer takviminde yeraldığı tarihler
Bu seminer 2017 yılı seminer takvimi içerisinde yer almamaktadır. Buna rağmen semineri kurumsal olarak talep edebilirsiniz. Bunun için lütfen aşağıdaki bağlantıyı kullanarak "Seminer Talep Formunu" doldurunuz.

Bilgi ve kayıt formu

Bu seminer hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz.

İsim

Şehir

Şirket

E-posta

Telefon

Katılımcı sayısı

Seminere katılım şartları hakkında bilgi almak için katılımcılar için sıkça sorulan sorular sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Veya şu belgeyi bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

seminer katılım formu

Seminer Programları

Aylık seminer takvimi

Kasım 2017 seminer takvimi

Yıllık seminer takvimi

Site haritası

RSS

   

HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi dinamik, yeniliklere ve değişimlere açık, 0 hiyerarşi ve ekip ruhuyla çalışan çoğunluğunu konularında uzman eğitmenlerin oluşturduğu entellektüelitesi yüksek ve toplumun her zaman önünde olmayı ve kişisel kalitenin gerçekleştirilmesini hedefleyen bir kurumdur.

Copyright © 1998-2017 HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi. Gösterilen marka ve logo, HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi'nin tescilli markasıdır. Tüm hakları saklıdır. Bu internet sitesinin kullanıcıları HERMES Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş sayılırlar.