English

Yönetim Seminerleri

[MA3] Yöneticinin Papuçları

Ön kayıt ve bilgi formu için tıklayınız

Sorularınız için: 0216 355 34 01

Amaç
  • Yönetici Asistanlar ve sekreterlerin yöneticilerle iş ve amaç birliği içinde verimli ve etkili çalışabilmelerini, iletişim becerilerini yönetim işlevleri ile
  • Bütünleştirebilmelerini, mesleki bilgi ve becerilerini geliştirmektir..
İçerik
  • Yönetici Asistanının Kurum içindeki Yeri ve Önemi
  • Yönetimde Pozitif Tutumun Önemi
    • Özgüvenin Önemi
    • Olumlu ve Profesyonel Davranış Geliştirme
    • Kendi Psikolojinizi Tanımak
    • Tepkisel Davranış Yerine Etkisel Davranış
    • Güven Yaratmanın Yolları
    • Yönetimle, Kişisel İletişim Bariyerlerinin Belirlenmesi
    • Sözsüz Vücut Dilinin Olumlu Kullanımı
  • Kişisel İmaj
    • Giyim, Aksesuar Seçimi
    • Kullanılacak Renkler
    • Kişisel Ofis Malzemelerinin Seçimi
    • Vücut Dilinin Kullanılması
    • Fiziksel Bakım Önerileri
  • Kariyer ve Özel Hayatınızdaki Dengeleme
    • Kariyer Planlama
    • Özel Hayatı Planlama
  • Kişisel ve Kurumsal İletişim Becerileri
    • Sözlü İletişim
    • Yazılı İletişim
    • Rapor Hazırlama
    • Toplantı Organizasyonu
    • Telefon Görüşmelerinin Etkili Kullanımı
  • Duyguların Yönetimi(NLP)
    • *Etkili İmgeleme
    • *Ruhsal,Zihinsel,Psikolojik Gelişim Teknikleri ve Uygulanması
    • Kızgınlık,Öfke,Kaygı,Endişe,Panik Atak Yönetimi
  • Zaman Yönetimi
    • *Biyoritmler
    • Planlama
    • Neler Zaman Kaybına Neden olur?
    • Zamanı Etkili Kullanabilme Önerileri
  • İş Ortamında Verimlilik
    • Teorik Bilgiler
    • Dosyalama, Arşivleme
    • Teknolojik Bilgiler
  • Yönetimde Etkinlik ve Verimlilik
    • Kurum Misyonu ve Vizyonu
    • Yöneticinin Misyonu ve Vizyonu
    • Yöneticinin Nasıl Destekleneceğine Dair Öneri ve Bilgiler
    • Yöneticinin problem Çözümünde ve Karar Almada Duyumsadığı Bilimsel, Teknik, Sosyal bilgiler ve Yönetici Asistanına Düşen Rol ve Görevler
  • Kurumdaki Diğer Çalışanlarla İletişim
    • Mesaj Verme
    • Mesaj Alma
    • Belge Akışı
    • Diğer Çalışanların Yönetici Asistanından Beklentileri
    • Diğer Kuruluşlarla Yürütülecek İletişim İlkeleri ve Yapılması Gerekenler
    • Özel Günler
    • Kuruluş Günleri
    • Kutlamalar
    • Armağan Seçimleri
    • Basınla İlişkiler
    • Kriz Döneminde Yapılması Gerekenler
  • Yönetim Sorunlarına Duyarlılık
    • İpuçlarının Değerlendirilmesi
    • Önlemler
    • Öneriler
    • Güçlendirme
Süre
  • 2 gün
2017 yılı seminer takviminde yeraldığı tarihler
Bu seminer 2017 yılı seminer takvimi içerisinde yer almamaktadır. Buna rağmen semineri kurumsal olarak talep edebilirsiniz. Bunun için lütfen aşağıdaki bağlantıyı kullanarak "Seminer Talep Formunu" doldurunuz.

Bilgi ve kayıt formu

Bu seminer hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz.

İsim

Şehir

Şirket

E-posta

Telefon

Katılımcı sayısı

Seminere katılım şartları hakkında bilgi almak için katılımcılar için sıkça sorulan sorular sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Veya şu belgeyi bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

seminer katılım formu

Seminer Programları

Aylık seminer takvimi

Eylül 2017 seminer takvimi

Yıllık seminer takvimi

Site haritası

RSS

   

HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi dinamik, yeniliklere ve değişimlere açık, 0 hiyerarşi ve ekip ruhuyla çalışan çoğunluğunu konularında uzman eğitmenlerin oluşturduğu entellektüelitesi yüksek ve toplumun her zaman önünde olmayı ve kişisel kalitenin gerçekleştirilmesini hedefleyen bir kurumdur.

Copyright © 1998-2017 HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi. Gösterilen marka ve logo, HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi'nin tescilli markasıdır. Tüm hakları saklıdır. Bu internet sitesinin kullanıcıları HERMES Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş sayılırlar.