English

Yönetim Seminerleri

[MA23] Krizleri Fırsata Dönüştürerek Kazançlı Çıkmak

Ön kayıt ve bilgi formu için tıklayınız

Sorularınız için: 0216 355 34 01

Amaç
  • Kriz, Çincede “fırsat” ve “tehlike” kelimelerinden oluşmaktadır. Kriz deyince aklımıza nedense sadece “ekonomik kriz” geliyor. Dahası genelde merkeziyetçi, gelişmeye, dünyaya kapalı, emir komuta zinciri ile yönetilmeye çalışılan şirketlerimizin çokluğu ve yönetimlerinin krizleri örtbas etmeleri nedeniyle yönetimsel krizleri pek tanımıyoruz. Oysa kriz; yaşantımızda ve iş hayatında ölüm ve vergiler kadar kaçınılmazdır.
İçerik
  • Kriz yaklaşımı
    • Krizlere Yaklaşımlar; Yok Saymak veya Kabul Etmek
    • Krizleri Kabul Etmeme ve Yönetememenin Sonuçları
    • Krizler ve Kriz Yönetimi
    • Kriz, İKY konusunda mizahi yaklaşım


  • Krizlerde durum tespiti
    • Krizde Durum Tespitinin önemi
    • Krizleri Yönetmek veya Krizlerce Yönetilmek
    • İşimiz ve Hayatımızdaki Riskleri Nasıl Çözeriz?
    • Sorunlar Çözülebilir, Krizler Aşılabilir
    • Nasıl Bir Ülkede Yaşamak İstersiniz?
    • Kriz Yönetimi Gözlüğünün (bakış açısının) Faydaları


  • Krizlerin etkileri
    • Krizlerin Toplumsal Boyutu
    • Bireysel Krizlerin Toplumsal Etkileri
    • Toplumsal Başarı İçin Sosyal Sorumluluk Hissetmek
    • Bireysel ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk


  • Kriz ve sektörler
    • Başaracağınıza İnanın
    • Perakende Sektöründe Yaşanan Krizler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi(CRM)
    • Perakende Sektöründe “Tüketici İlişkileri Yönetimi”
    • Çalışma, Üretme, Eğitim ve Kriz Yönetimi
    • Öğrenmeyi Öğretmek ve Eğitim Stratejileri


  • Krizlerde insan kaynakları
    • TKY Projesinde Başarısız Olma Nedenleri ve Başarılı Olma İpuçları
    • Başarılı İKY İçin Yöneticilere İpuçları
    • Eğitim İhmal Edilemez
    • Etkin Kriz Yönetimi İçin Başarılı Bireylerden Başarılı Ekiplere
    • İK Açısından Nitelikli Çalışanlar Ve İş Trendleri
    • Değişim Başka Bahara Kalmasın


  • Krizleri yönetmek
    • “Başarılı Olmayı Kim İstemez” Mi Dediniz?
    • Krizlerde Yönetici - Lider Önemli
    • Bilgi ve Bilgi (Birikimi) Yönetimi Niçin Önemli?
    • Başarılı Proje Yönetimi ve Proje Yöneticisinin Önemi
    • Krizlerden Çıkmak Mümkün, Çözüm Kriz Yönetimi


  • Krizlerden yükselerek çıkmak
    • Pembe Tablonun Arkasındakiler
    • Kriz Bitti


  • Krizler gelişim kaldıracıdır
    • Sondan Önceki Perde
    • Sizin Bölümünüz
    • Geçmişten Dersler Ve Yeni Başlangıçlar
    • Huysuz İhtiyar Usta Ve Bir Dilek
    • Son Mesajlar ve Temenni
    • Kurum imajı yaratmada yazışma becerilerinin ve raporlamanın önemi
Süre
  • 2 Gün
2017 yılı seminer takviminde yeraldığı tarihler
Bu seminer 2017 yılı seminer takvimi içerisinde yer almamaktadır. Buna rağmen semineri kurumsal olarak talep edebilirsiniz. Bunun için lütfen aşağıdaki bağlantıyı kullanarak "Seminer Talep Formunu" doldurunuz.

Bilgi ve kayıt formu

Bu seminer hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz.

İsim

Şehir

Şirket

E-posta

Telefon

Katılımcı sayısı

Seminere katılım şartları hakkında bilgi almak için katılımcılar için sıkça sorulan sorular sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Veya şu belgeyi bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

seminer katılım formu

Seminer Programları

Aylık seminer takvimi

Kasım 2017 seminer takvimi

Yıllık seminer takvimi

Site haritası

RSS

   

HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi dinamik, yeniliklere ve değişimlere açık, 0 hiyerarşi ve ekip ruhuyla çalışan çoğunluğunu konularında uzman eğitmenlerin oluşturduğu entellektüelitesi yüksek ve toplumun her zaman önünde olmayı ve kişisel kalitenin gerçekleştirilmesini hedefleyen bir kurumdur.

Copyright © 1998-2017 HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi. Gösterilen marka ve logo, HERMES Yönetim Danışmanları ve Eğitim Merkezi'nin tescilli markasıdır. Tüm hakları saklıdır. Bu internet sitesinin kullanıcıları HERMES Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş sayılırlar.