Yönetim Seminerleri
[MA18] Bilgi Akışı ve Raporlama
|
|
Ön kayıt ve bilgi formu için tıklayınız
|
Sorularınız için: 0216 355 34 01
|
Amaç
- Katılımcıların günlük iş temposu içinde en az zamanı harcayarak, ancak en az ve en öz ve açıklayıcı rapor, dahili yazışma ve sunum-öneri yazıları yazabilme becerilerini geliştirmeye yönelik hazırlanmıştır.
- Katılımcılara eğitimin sonunda,
- Rapor veya herhangi bir yazışmanın amacına ulaşması için, amaca yönelik tasarımı ve içeriğinin belirlenmesi,
- Okuyucuyu içine alması ve yazıyı okutması
- Yazının her grup okuyucunun kendine ait bölümleri rahatça okumasını sağlayacak bir biçimde organize edilmesi
- Eldeki bilginin etkin kullanımı ve sunumu
- İkna edici üslup geliştirme
- Özlü ve ikna edici özet veya öneriler oluşturma
- İç ve dış yazışma ve raporlama tekniğinde farklılığa özen gösterme konularında etkinlik kazandırmaktır.
İçerik
- Raporlamanın amacı
- Raporlamanın çeşitleri
- İletişim içinde raporlamanın önemi
- İletişim çeşitleri
- Yazılı iletişim
- Sözlü iletişim
- İletişimde engeller
- Olumlu-olumsuz farkı ve etkinlik üzerine etkileri
- Raporlama öncesi hazırlık
- Raporun bölümleri
- Rapor bölümlerinin etkin ve çarpıcı düzenlenmesi
- Raporlamada sık karşılaşılan hatalar
- Raporlamada bilgisayar kullanımı
- Grafik, tablo, animasyon kullanımı
- Raporlama veya yazışmanın muhatabına uygun etkinleştirilmesi
- Dil, tarz, üslup
- Biçimleme(Format)
- Standart oluşturma ve raporlamadaki önemi
- Kurum imajı yaratmada yazışma becerilerinin ve raporlamanın önemi
Süre
|
2021 yılı seminer takviminde yeraldığı tarihler
|
Bu seminer 2021 yılı seminer takvimi içerisinde yer almamaktadır. Buna rağmen semineri kurumsal olarak talep edebilirsiniz. Bunun için lütfen aşağıdaki bağlantıyı kullanarak "Seminer Talep Formunu" doldurunuz.
|
|
|
Seminere katılım şartları hakkında bilgi almak için katılımcılar için sıkça sorulan sorular sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Veya şu belgeyi bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

|
|
Seminer Programları
Aylık seminer takvimi
|
|
Ocak 2021 seminer takvimi
|
|
|